Dopytovo - Ponukový Modul – Jednoduché spracovanie obchodných prípadov
Dopytovo - Ponukový Modul – Jednoduché spracovanie obchodných prípadov
Pre úspech vo veľkoobchode je nevyhnutné mať perfektný nákup. Tovar je dnes dostupný na viacerých miestach či už Slovenska, Česka, Poľska alebo celej Európy. Náš systém umožňuje efektívne osloviť viacerých dodávateľov, spracovať dopytované aj alternatívne ponuky, spraviť ich rýchle porovnanie a ponúknuť svojmu zákazníkovi tú najlepšiu možnosť tak, aby mala dobrú šancu na úspech.
Bez podpory dobrého systému je takáto práca veľmi náročná a pri zapojení viacerých ľudí začne byť odovzdávanie a zdieľanie informácií veľmi problematické a chybové. Čím väčšia firma tým väčší objem informácii, ktoré sa musia zdieľať. Rozoslanie dopytov na viac miest, porovnanie jednotlivých ponúk, zistenie rozdielov v kvalite, termíne dodania a tiež vytvorenie alternatívnych návrhov je pritom kľúčom k tomu ako sa presadiť v silnej konkurencii lokálnych aj globálnych dodávateľov.
Náš ponukovo – dopytový modul v systéme AMiS bol vyvinutý práve pre potreby veľkoobchodu. Rieši úlohy typické pre nákup, predaj a sklad a umožňuje efektívne zdieľanie informácií v rámci firmy. Systém je navyše viacjazyčný a podľa nastaveného jazyka dodávateľa preklápa všetky dopyty do cudzieho jazyka a prípadne aj nomenklatúry, ktorú používa dodávateľ alebo zákazník.
Umožňuje definovať artikle podľa vášho značenia a zároveň podľa značenia dodávateľa prípadne zákazníka. Raz to nadefinujete a systém sa sám stará o to aby každý dostal informáciu vo svojom jazyku a označení, ktoré používa. Takto všetky dokumenty, ktoré prídu k zákazníkovi alebo dodávateľovi sú pre nich ľahko čitateľné.
Súčasťou modulu je poštový klient, ktorý Vám umožní vytvorené dopyty a ponuky odosielať na nastavené adresy. Preddefinované texty, vložené podpisy alebo upozornenia sú samozrejmou súčasťou aplikácie.
Nadstavbou Dopytovo - Ponukového modulu je náš CRM modul. Umožňuje využívať informácie o zákazníkoch k vypracovaniu ponúk tak aby zvýšili Vašu šancu na úspech. Často máte vo firme k dispozícii mnoho informácií o zákazníkoch, ktoré sa dajú využiť pri spracovaní ponúk. Ak ale nie sú spracované v systéme neviete ich využiť a navyše sa Vám stane, že s odchodom zamestnanca prichádzate o veľkú väčšinu týchto informácií.